Itt vagy: Főoldal » okos reklámajándék » 3 sarokpont céges ajándék kiválasztásnál

3 sarokpont céges ajándék kiválasztásnál

Persze mindenki örül egy ingyenes egyedi ajándék kézhezvétele pillanatában, de bizonyos logózott reklámajándékok jobban működnek mint más általánosabb ajándék. A legnépszerűbbek: Tollak, jegyzettömbök, pendrive-ok, újrahasznosítható táskák mind népszerűek és általában hosszú időn keresztül megőrzik, használják őket.

De mire is figyeljünk a jó reklámajándék kiválasztásánál? Hogy arassuk le a legtöbb sikert, hogy tegyünk emlékezetes benyomás az ügyfeleinkre?

Íme a 3 sarokpont egyedi ajándék kiválasztásánál.

  1. Legyen hasznos annak, aki kapja
  2. Legyen releváns a márkádra nézve
  3. Reprezentája a cégedet

 

Kíváncsi vagy a részletekre? Íme:

1. Az egyedi ajándék legyen hasznos annak aki kapja

Annak érdekében, hogy képes legyen hatékonyan reklámozni cégedet vagy  márkádat, egy egyedi ajándéknak hasznosnak kell lennie a címzett számára. Ez alatt azt értjük, hogy maguknál tartják és rendszeresen használják az adott terméket. Ilyenek tipikusan az okostelefonokkal, infotermékekkel kapcsolatos ajándékok, hiszen valld be őszintén Te hányszor nézed meg naponta a telefonodat…

A Brit Promóciós Kereskedelmi Egyesület felmérése szerint a hasznos céges ajándékokat átlagosan 1-3 évig tartják meg ügyfeleink és ezzel hosszú időn keresztül tartják tudatukban a cég nevét vagy logóját. Olyan, mintha folyamatosan lenne egy beépített ügynököd az ügyfél íróasztalán, mely folyamatosan emlékezteti őt cégedre. Ha egy reklámajándéknek hosszú az élettartama, nagyobb esély van rá, hogy kollégák, barátok és ismerősök is meglátják azt, így növeli a közvetett értékesítés esélyét.

Fülhallgató, mind egyedi ajándék

Fülhallgató, mind egyedi ajándék

2. Az egyedi ajándék legyen releváns a márkádra nézve

Függetlenül attól, hogy csak egy olcsóbb logózott toll vagy egy jelentősebb tétel, a kockázat hasonló. Pusztán attól, hogy többet költöttél reklámajándékra, nem biztos hogy hatékonyságod is növekedni fog. Számos olcsó, sokat használt egyedi ajándék heverhet ügyfeleid íróasztalán, de tényleg ezektől várod, hogy cégedre emlékeztessenek?

A terméknek valamilyen módon tükröznie kell a márkádat, így érheted el, hogy emlékezzenek Rád, amikor elérkezik a rendelés ideje.

 

Íme négy releváns reklámajándék ötlet, hogy lásd mire is gondolunk:

  1. Újrahasznosított vagy újrahasznosítható termék egy környezettudatos cégtől
  2. Kulcs formájú ajándéktárgy egy lakásbiztosító társaságtól
  3. Logózott dugóhúzó/sörnyitóval kombinált 2in1 ajándék egy étteremtől vagy élelmiszer ipari vállalattól
  4. Saját termék formájú egyedi ajándék egy gyártó cégtől

 

3. Az egyedi ajándék reprezentálja a cégedet

Érintőtoll, mint egyedi ajándék

Érintőtoll, mint egyedi ajándék

Logikus, de ez tényleg egy kulcsfontosságú tény a reklámajándékoknál. A vállalatok általában a legolcsóbb megoldást választják költség takarékosság miatt, ugyanakkor ha a céges egyedi ajándék silány minőségű, vagy nem az elvártak szerint működik több kárt okozhat céged márkájának, mint hasznot.

Még ha csak egy ajándékról van is szó, az emberek csalódottak és idegesek lesznek, ha olyasmit kapnak ami nem működik és láthatóan silány minőségű. Épp ezért fontos, hogy reklámajándékaid megfelelően reprezentálják a vállalatodat.

Nem elég hasznosnak és márkádra nézve relevánsnak lenniük, egyben a jó minőséget is garantálnod kell

 

Összefoglaló és útravaló cégednek

Ha egyedi egyedi céglogós reklámajándék használata melletti döntesz, jó lépést tettél céged népszerűsítése érdekében.Hogy valóban még hatékonyabban használhasd ki ezt a módszert mindig tartsd szem előtt a fenti három szempontunkat , amikor reklámajándékot választasz

Legyen hasznos annak aki kapja

Legyen releváns a márkádra nézve

Reprezentálja a cégedet

Ha egyedi reklámajándékod megfelel ezen feltételeknek, ügyfeleid sokáig meg fogják őrizni, kedvezően befolyásolhatod velük ügyfeleid cégedről alkotott véleményét és nagyobb valószínűséggel kötnek majd veled üzletet.